duminică, 3 mai 2009

Profesoara Simona Tămaş şi eleva Anca Nicu trăiesc o POVESTE FĂRĂ SFÂRŞIT


Sub semnul lui "a fost odată ca niciodată", m-am întâlnit cu un pitic; de undeva, de sus, de pe o stea glumeaţă, mi-a zâmbit şi am trăit împreună o Poveste... întâi, calificarea la faza judeţeană, apoi... minunea: CALIFICAREA LA NAŢIONALĂ.
Într-un continuum al existenţei ne-am continuat Povestea... 2 mai: Piticul a devenit Uriaş pentru o zi - PREMIUL II, Concursul Naţional "Ionel Teodoreanu", Iaşi (Olimpiada de limba şi literatura română pentru clasele V-VI).
Obişnuiţi cu formula finală a basmului, aţi putea crede că povestea noastră ne va scoate din lumea fabuloasă... "şi-am încălecat pe-un nor pufos/şi şcolii i-am fost de folos"... dar Povestea continuă. Piticul s-a calificat şi la Olimpiada interdisciplinară (română-matematică, faza naţională) "+/- Poezie"...
DECODAREA SITUAŢIEI DE COMUNICARE:
Emiţător: Profesor Simona Tămaş
Receptor: toţi cei care vor citi această informaţie şi se vor bucura
Mesaj:
ANCA TEODORA NICU, clasa a V-a A, Colegiul Naţional "Mircea cel Bătrân" a obţinut PREMIUL II la Concursul Naţional "Ionel Teodoreanu", Iaşi (Olimpiafda de limba şi literatura română pentru clasele V-VI) şi este calificată la Olimpiada interdisciplinară (română-matematică, faza naţională) "+/- Poezie"...
FELICITĂRI PITIC !!!
SUCCES ÎN CONTINUARE!